5 mars 2013

Inredning Från Ekenäs

Idag fick jag mitt efterlängtade paket från Design West :) Paketet med mina GreenGate koppar jag dreglat efter en stund (som ni kanske minns). Jag kom nog ihåg att kopparna var stora, men jag blev ändå glatt överraskad när jag öppnade paketet, de rymmer ju mer än 3 dl! Meeega kopp! Ljuvligt! Det blev 8 koppar och så passade jag på att beställa en tallrik ur samma seria, att t.ex. ha kex på. Kannan i Candy Mint serien har jag ju redan från tidigare, vad roligt när det matchar!




Inne i koppen sitter en söt liten fågel

Koppen hittar ni här och fatet här.

Bloggrabatt 15 %

8 kommentarer:

  1. Snart får vi nog ringa till en inredningstidning o. be om reportage från ditt/ert hem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heh, de sku vara skoj! Har faktist funderat på det själv :) Men kanske sen när man har eget :)

      Radera
  2. Dom är otoligt vackra.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Man kan liksom aldrig få nog av GreenGate! Kan inte vänta och se vad de hittar på till vinter kollektionen :)

      Radera
  3. Jättesöta koppar! Jag gillar själv GreenGate sedan länge och har dittan och dattan av dem. Alltid blir man lika förtjust!

    Mvh, Titi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Det är galet hur duktiga de är på att göra fina saker!

      Radera
  4. Megahärliga :D hur många köpte du? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Det blev 8 koppar och ett fat :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)