3 december 2016

GreenGate Favoriter i Somnmarkatalogen

Ni har säkert redan märkt att GreenGate kommit ut med sin sommarkatalog. Vilka ljuvliga saker de har plockat fram i den! Redan när man ser pärmen blir man full av förväntan och börjar längta efter sommaren! Det otroliga är, att när jag gång efter gång tror att jag vuxit ur GreenGate (för min stil konstant ändras), så blir jag varje gång glatt överraskad när det kommer en ny katalog, för GreenGate tycks hela tiden ändra stil i samma riktning som jag (..antagligen är det ju jag som blir påverkad och ändrar min stil enligt vart modet är på väg osv, men jag tycker om att ha den inbillan om att det är jag som bestämmer över min egna stil..) I varje fall har de i år, till min stora förtjusning, tagit in svart vita kärl. Dessa ska absolut bli en del av min samling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)