31 januari 2018

Aktiv På Ny Plattform

Hej på er alla ljuvliga bloggföljare! Nu har ni säkert märkt att det gått en väldigt lång tid sedan jag verkligen varit aktiv på Bara Det Ljuvligaste. Jag har försökt lägga upp lite inlägg här och där, men jag märker att tiden inte riktigt har räckt till att satsa 100 % på bloggen som jag gjorde tidigare. Och synd är ju det eftersom det var någonting som jag verkligen njöt av tidigare.

Men jag har goda nyheter för er som undrar vart jag försvann och som skulle villa se mer av mig igen! Jag har nämligen blivit otroligt aktiv inom Instagram istället. Skrivandet har aldrig riktigt varit min grej och på Instagram kan jag fokusera mer på mina bilder. Jag har nu varit aktiv på Instagram i en månad och firar mina 500 första följare. Jag skulle bli otroligt rörd ifall mina bloggföljare letade upp mig på Instagram under namnet Cimla_Interior och kom med på mina nya äventyr!


Hoppas vi ses på Instagram:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)